Fat Lip

3 aprilie.Frumoasa zi, vinerea mare, etc etc bla bla.Eu, Wecina, Mita, Erika si Mircea ne plimbam prin oras cu ochelarii la ochi, aratand foarteee fashion si satisfacuti(dupa devorarea unei pizza immense), cand imi vine o idée “brilianta”!Hai sa inchidem ochii si sa mergem ca orbii pana in Ciori!- excelenta idee, NOT-si nu, nu ne`am gandit mult pana sa punem in practica. Totul distractiv, palpitant, mergem tinuti de mana pana cand zic eu:”Aici trebuie sa fie un perete:-?”.In secunda urmatoare,…BOOM!Alle musca din muzeu!”Auuu!”-SANGEEEE! Wecina isi deschide ochii cand isi da seama ca ma pierduse, iar Rares, Rares se distra copios in spatele meu.Dupa sperietura trasa, intrebarile repetate si obsesive:daca se vede ca dintii mi`au strapus buza, daca mi`am spart dintii, daca sunt umflata, ma calmez, si ziua continua normal(in afara faptului ca nu puteam sa rad sau sa zambasc-durea destul de rau), chiar daca am ramas cu buza umflata, la propriu.

Acum, dupa 2 zile buza imi este inca amortita, dar e ok:))

Si dovada:

Concluzie:nu umblati prin oras ca un orb decat daca aveti un baston sau casca in cap!

Oricum, bine ca avem numai un muzeu in Alba-vorba lui Ola

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments