ne jucam de-a viata

vad ca nimeni n-o mai zis nimic de ceva vreme, asa c-o sa va impartasesc ultimele mele experiente "culturizatoare" (deci, sa fim intelesi, asa-mi place mie sa zic, stiu ca-i corect "a te cultiva" si "culturalizator" da asa vreau io, culturizator, a te culturiza:p).

asadar, ideea ii ca-mi place sa joc teatru, mi se pare o chestie extraordinara, sa fii altcineva, sa nu mai traiesti viata ta pentru ceva timp, sa poti sa iesi din tine, sa iesi din timp, sa bend your time and space, sa poti sa fii un prefect roman, un taran din dacia, o prostituata franceza din sec. XIX (my dream- past- life:d) ii treaba aia cu samsara, ciclul existentelor, si cu actorii care traiesc de mai multe ori, care evadeaza, care pacalesc timpul. oricum, imi place mult!

saptamana trecuta am fost la cluj, la un concurs, "histrioniada liceenilor" si trupa noastra (batista cu eter, daca nu stiati) a luat premiu' 3, ceea ce-i ok, zic io. o fost tare fain, ne-am si distrat (app, recomand un local de dnb, la gazette, really really great:d \m/ ) si am vazut ce si cum fac si altii, am fost la ateliere de improvizatie , dictie si atentie, mi-am turnat ceara fierbinte pe mana, asa ca sa vad cum ii (yeah, i know, idiot me :)))) (a, si app, o durut, si cred ca raman cu ceva scar, dammit, so don't try it at home :)

no asa, si vinerea asta am fost iar la cluj la o chestie cu centrul cultural francez (io si franceza:)))))=))) si o venit un tip, dramaturg, din togo (somewhere in africa) si am povestit despre cum ii la ei, ne-o zis ca era cenzura mare si astia faceau un fel de declamatii prin copaci, si pentru ei teatru era un fel de reactiune, de a-ti imagina "cum ar fi daca", in felu asta ei puteau sa fie liberi, ceea ce mi s-o parut o chestie faina si interesanta. tipu era foarte entuziast si dornic sa stie ce si cum facem noi si ce inseamna teatrul pentru noi si gesticula si se vedea ca-i super hepi cand se gandeste la teatru. nice experience, anyway.

no si...cam atata, oricum, ii chill, si pana la urma ideea ii ca toti ne cam jucam, ca in fiecare zi avem alt rol si... take care, sa nu ajungeti sa descoperiti ca nu sunteti personajul care trebe sau ca ati uitat ca s-o terminat rolu si ca nu mai ii nevoie sa jucati. si mai ales, jucati bine, fiti buni pentru voi, get an Oscar if you can!

deci, take care, hag! >:d<
ralu

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments