De cateva zile traiesc aceleasi pagini. Le urmaresc de parca as depinde de ele; de parca ele ar mai avea un sens pentru mine. Inainte nu aveau nici un rost, continutul era important. Acum parca e diferit... as lasa continutu' si as umple eu paginile. Dar cu ce? Ce merita zis?
Pai, sunt multe lucruri ce merita zise. Am nevoie de o experienta. Un impuls. Sufletul nu ma lasa sa ma destainui si totusi inima ar face'o. De ce nu pot pica de comun acord nu inteleg... As vrea sa povestesc, mica fiind stateam noaptea in iarba, as vrea sa povestesc ce imi imaginam eu atunci, ce credeam eu atunci; sa ma gasesc pe mine de atunci. Eram desteapta. Nimic nu statea in calea mea. Eram asa headstrong, to take on anyone si stiam ca restu se insala, doar eu ma cunosc pe mine. Cu timpu am observat ca mai pot fi si alte persoane care as ma cunoasca.

O iubesc pe Ale. Motivele sunt multe... foarte multe... ***

Ca si in seara din iarba, ca si cea de pe malu' Adriaticii luna mi'e martor la toate gandurile. Ea ma chinuie adesea, imi rascoleste toate amintirile, se asigura ca nu ma pierd. Asa eu nu uit.



Song: Timo Maas ft. Kelis - Help Me
Linkin Park {PL} - In The End
*** : Cand facem nunta de argint?

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments