Prima din Ultima

Azi esti un om nou! Acel om care vede si simte acum e diferit, e mai puternic. Astazi redescopar emotia; si aceasta regasire e atat de intensa ca parca insasi eu am facut acest sentiment. La baza creatiei sta necunoscutul care te infioara cu privirea'i distanta dar te atrage cu un zambet seducator.
Cum poti sa te simti atat de mica si neinsemnata si totusi atat de mareata si fermecatoare? Ca parca luminile erau toate puse sa luceasca pentru mine si briza marii, acea persoana care sta sa te intampine, taman ea, a asteptat prezenta mea. Existenta mea e justificata. Luminile, orasul, oamenii, toate au stat sa ma astepte, sa le vad, admir. Au fost facute sa ma faca...sa ma readuca inapoi de pe pamantul meu.
Aceste detalii marunte, neinsemnate pentru altii, au reusit sa ma invete ceva, sa ma faca ceva; pe cand acei, de mult m'au dat uitarii. Eu nu uit.



Inspirata din Budva.

Song: Mattafix - Things Have Changed

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments