Random

Don't really know what to write..I'm not in the mood to write stuff :D.


Este seara
Scriu la lumina unei lumari de ceara,
Pacat ca nu am inspiratie,
Legata de a mea aspiratie.

Incerc sa trag si eu de cuvinte,
Chiar sa-mi framant a mea minte,
Dar in mine nu gasesc.
Un subiect ce sa-l gandesc.

De ce am chef sa scriu iar rime?
Nu se gaseste oare nime'
Sa imi spuna ce-i cu mine?
"Totu-i bine!"

De ce sa gandim negativ.
Sa ne intoarcem la un creier primitiv?
Sa continuam acest lant evolutiv,
Acest "lant" consecutiv.

Cand plictiseala te cuprinde,
Si esti, de fel, copil cuminte,
Nu mai ai ce face-n casa,
Nu-ti mai vezi a ta craiasa,

Totul pare foarte sec,
Ceva in genul "Un esec!"
Si e un aer cam morbid,
Un sentiment...acid.

Tu in tine te topesti,
Sentimente tu nutresti,
Apoi le impartasesti,
Si in final...te regasesti.

Cum te pui un pic pe rima,
Mintea ti se dezarima,
Totul vine de la sine,
Si devine si mai bine!

Hai ca-n cep sa imi dau drumul,
In final, la tot duiumul,
Rima sare-asa din mine,
Precum splendoarea din tine.

Incep sa devin siropos,
Poate chiar necuviincios,
Nu vreau sa provoc,
Printre ai mei spectatori.

Sa continuam lejer,
Cu povestea unui strajer.
El statea si proteja,
Iubirea si frica mea.

Dar de prima se ferea,
Si pe-a doua-o cultiva.
Lucruri rele el facea,
Batalia se-apropria.

Si suspansul continua...(o sa continui maine)



posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments