My Day^^

Ma gandeam sa reincep "My Day"


So here it is

-Sunt a dracu' de racit
+Am stat acasa toata ziua
+Incepe sa-mi placa iar matematica
-Maine am teza la mate- Fffffffuuuuuuu
-Vad un nou lant muntos pe harta ( :( )
+M-am uitat la niste filme faine
+Se aproprie vacanta
-Iar a facut mama gura :))
+Mi-am dat seama de niste chestii faine, si sunt recunoscator pentru asta
+Am inceput sa invat Mad World - Gary Jules la pian
+Si imi iese :)) (ce am scris mai sus)
+Am recitit posturile mai vechi de pe blog
-M-a lovit un pic de nostalgie
+Dar amintirea trecutului ma bucura :D
+A facut mama o noua reteta de spaghetti - yum yum

Well...that was my day mostly

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments