Changes...

Ma gandeam intr-o zi...cat ne-am schimbat...like...de acum un an...imi amintesc cand singurele mele probleme erau..."ma doare piciorul...nu pot face parkour azi"...sau cand notele reprezentau o problema...viata era simpla...mai ales asta vara...singurul meu gand era sa fac cat mai multa miscare...acum deja a devenit totul complex...probleme peste probleme...nu am chef de nimic...n-am chef de cafea...n-am chef de alcool...n-am chef de party-uri...n-am chef sa stau in casa...n-am chef sa merg pe-afara...n-am chef sa merg la scoala...n-am chef sa stau singur...n-am chef sa am companie...nu mai inteleg nimic...e ciudat...totul a devenit prea complicat...eh...vorbesc de parca as avea vreo 30-40 de ani si am trecut prin viata...o viata destul de ciudata...dar asa ma simt...ma simt batran...simt ca am imbatranit in ultimul an cat n-am imbatranit in 14 (14+1= 15)...simt deja ca imi e de ajuns...nu mai vreau probleme...vreau o vacanta...un loc...in care sa ne simtim toti bine...sa uitam de toate problemele...sa fim pe o insula insorita...sa ne bucuram de vremea frumoasa...sa ne bucuram de apa rece din ocean...sa ne bucuram de viata...sa vedem ce e frumos...momentan...nu am chef sa vad ce e frumos in viata...simt ca traiesc...dar nu-mi place modul in care imi dau seama ca traiesc...love is suffering...dar...cred ca suferinta ti-o faci tu...orice situatie...poate fi frumoasa/urata...depinde din ce parte privesti...cand nu iti convine...schimba unghiul...cateodata nu vrei sa schimbi unghiul...vreau sa se termine totul...acuma incep sa ma enervez (eu pe mine)...adica vreau sa se termine da nu fac nimic...am facut multe...nu mai am chef sa fac nimic...poate stric si mai tare...desi...de murit n-as muri...yeah...probably I should do smth...I will do smth...dar {Paula} nu stiu daca as putea face chestia aia...daca ar fi vorba doar de mine...it would be easier...middleway...sau imi bag pula si fac Mahayana style :-??...cred ca ar fi mai usor..."We are all just prisoners here of our own device"...ie...asa e...cum am mai zis...in fine...well...totul o sa fie bine...

Mike

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments