neliniste metafizica

azi la romana lodo citea un capitol din "ultima noapte..." a lu nenea camilut petrescu (da, da, ala care are o problema cu framantatu, da' la asta mai revenim:d) si era chiar ala de la inceput cand ela vrea sa stie ce-i o neliniste metafizica si ma inceput sa ma gandesc cat de des mi se intampla mie asta. si ideea ii ca mi se intampla chiar des, ceea ce ma face sa ma gandesc ca am un temperament melancolic (psiho stuff...oli sapt asta, dammit:) dar iar divaghez...in bunul meu obicei de persoana cu multe idei.
asadar, ideea ii ca acuma iar am o stare din aia tampita, ceva neliniste din asta metafizica. reason: ii pentru prima data cand cred ca-mi place un tip. funny, right? i'm 17 and never have been in love yet. sau poate ca-i chiar trist. anyway, dupa 2 makeout-uri mai mult sau mai putin wild ( de fapt mult mai mult:d) ma trezesc cu o tacere de vreo 3 zile. fuck of, you had better be dead , my dear friend!!! si nici nu raspunzi la niciun mijloc de comunicare, cum sa faci deastea?!??!?!?!? you need time? why not say this?!??!?! si iar ma trezesc ca zic ceva insensibil care ma face sa par o nesimtita ordinara.
the point is, i have a stupid brain, a really idiotic, moron brain. it's just to....brain-ish. si ii total refractar la orice forma de sentiment, stupid bastard. asa ca ma trezesc gandindu-ma io ce vreau de fapt (slava lui god ca o am pe alexa care sa-mi "traduca" ca simt =))) si ce vreau? don't fucking know...sau poate ca stiu, dar iar ii creieru asta... do i like him? ola zice foarte wisely as usual sa nu get involved si ca sa fiu mai specifica : "il futi de cateva ori si gata". thank you for your advice!!!
si totusi nu merge, chiar deloc. damn, i hate myself!!!! adica my brain, which actually is myself. too bad...
si why am i writing this??!?!??!?! de fapt nici nu ma intereseaza daca va intereseaza:p

p.s. i do like him, a lot!

posted under |

1 comments:

Oaie said...

that was deep...simti ca te concentrezi aspura creierului prea mult sa lasi loc pentru sentimente dar tie nu iti place asta...si in loc sa savurezi sentimentele tu le gandesti...aha

Mike

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments