*Ahem*

Asa,am onoarea la 2nd (mi'o luat'o Ella inainte D:)post :D

Io's Raresh(aka Fatty)

Fac parte din asa-zisa noastra turma :D,o sa ne prezentam fiecare printr-un post(fiecare avend o culoare unica etc etc bla bla iada iada)

Here it goes:

-am 15 ani,sunt din Alba Iulia,in a 9a(Colegiul Apulum Mate-Info 8|)

-in general optimist,nu ma supar repede,sunt tolerant ba chiar naiv.

-Ateu(punct)

-Imi place rasul,si nu nu rasul singur ca prostu.

-(Momentan nu mai am idee despre ce sa scriu,poate o sa adaug pe parcurs.)

-Muzica,ah :D chestie care ne leaga impreuna,si in general felul in care gandim,lucruri care ne plac and so on.

-Cand o sa fac posturi,o sa scriu tot asa,imi place aranjarea astea,ii mai usor de citit :D.

-Ador ideea cu blogu',sper sa ne si tina :|


All the best,Raresh


posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments