This is goodbye

Goodbye! Asta am eu de spus despre minusurile din ziua de azi. In prima faza aveam de gand sa scriu despre ele...da' m'am pierdut...pt ca nu imi amintesc minusurile {desi au fost destul de multe}. Un moment a spulberat tot...

Lipsa telefonului a facut ziua cu adevarat speciala {asta era un minus}. Am cutreierat orasu' si timp de 2 ore am vazut lumea altfel. M'am simtit atat de deosebita...si vreau sa le multumesc tuturor oamenilor care s'au holbat la mine. Mi'au amintit ce minunata sunt. :D Si desigur persoanei care a facut cu adevarat ziua speciala:

Ma intrebam cat e ceasul...aveam timp pana la 3 fara un sfer...mi'am dat seama ca am avut o mica ocazie sa raman cu tine; dar simteam ca o pauza ar fi mai potrivita. Nu regret nimic. Pe drum catre P. ma gandeam "trebuia sa ma fi dus cu ei...trebuia sa zic da" ca sa ridic privirea si sa te vad.Cu totii stiti expresia cu "mi s'a taiat firu' " , ei bine, sa va explic cum se taie : Totul s'a facut blank ... iar aboi blurry pana a revenit la loc. Am tras aer in piept pt ca acel feeling de "revedere" a fost coplesitor... am simtit for the first time that I really have a heart. Thank you. <3>

Have you ever felt like you don't belong anywhere? I felt this way ...all the time... but I learned to embrace this feeling and this is how I made a home... I made "MY ROOM" {to be continued}

Shorty

http://www.youtube.com/watch?v=enNE2oSTCKs

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments