Balada Spartului

Balada spartului

De Iisus Christos

Ma uit drogat la tine
Si inca nu te gasesc
Dospeste prenadezu'n mine
Si pe trip te calaresc

Rupt de beat ma uit la stele
Incercand sa inteleg
De ce nu mai este bere?
Si ma bag cu capu'n lemn

Nici nu am gatat seringa
Tu din mana mi'ai luat'o...
Si'njurandu'te de mata
Mai bag inc'un plic de tantum

Si'am bagat o supradoza
De tine'ncercand sa uit
Mainile imi sunt de gheata
Inima'mi moare razand

Cu o ultima suflare
Doar o dusca am mai cerut;
Incercand sa'nteleg viata...
Viata de drogat ursuz.


posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments