That was weird

Apai da. Imi zic si eu +/- `urile pe ziua de azi.Ma rog..mai multe +`uri pentru ca azi am avut in sfarsit o zi buna:>

jumate +, jumate - Rares m`a trezit azi dimineata sa ma intrebe daca mergem la dentist:)) (- pentru ca m`a trezit, + pentru ca a fost foarte adorabil cand si`a dat seama ca m`a trezit >:D<)

+ m`am trezit cu Cristi.Pt. ca mi`a luat un corn cu ciololata.Pt. ca i`am zis ca mi`e pofta:)) (That was weird but thx again>:D<)

+o venit Chester acasa

-am aflat ca Shorty e pedepsita

+mi`a spus ca poate maine vine in Alba

+"sedinta" cu cercetasii:D organizam Festivalul Luminii peste 2 saptamani \:D/ Trebuie sa facem gulguteeee!

+am baut vinesse coffe in friends(o ador:x)

+mi`a cumparat mama papucii mult visaaaaati:X (nu, nu mai dau detalii)

multe alte +`uri...dar mi`e cam lene sa mai scriu.

apai stiti ce?fara alte minusuri:-j

Take care.Alle \:D/

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments