Realitate?

Neata.. zic asta pentru ca spre deosebire de toti, eu acum m-am trezit.. Din motive 'tehnice' a trebuit sa vin acasa, sa fac baie, si sa dorm in speranta ca atunci cand o sa ma trezesc totul o sa fie mai bine, dar.. NU E ! :)) {spre dezamagirea mea}. Eh lasa, ca nu mor eu maine sub nicio forma, si nici poimaine, deci nu va faceti griji, va promit ca nimeni nu scapa de mine asa usor >:) Interesanta treaba a fost faza in care m-a trezit mama, si stiam ca a intrat cineva la mine in camera, pentru un minut am auzit ca a zis 'Uite ce frumos doarme !'.. dupa care ----------------------------- , ca mai apoi cand ma trezesc sa'mi zica minunata mea mama ca magda a stat la mine in camera sa se uite la mine cum dorm/visez/balesc pe perne/blabla (ps: nu e pentru prima data). CIUDATA TREABA, m'a facut sa ma intreb pe ce planeta oi mai fi si acum..


Apropo de ziua lui Ioana - dupa cum vezi, singurul lucru bun din ea a fost faptul ca am dormit.. Si acum ca aproape s'a saturat, ma duc sa devorez al doilea lucru bun din ea: OREZ CU LAPTE ! <345678934984378>


edit: cand sa il 'devorez' aflu ca mama a scapat sare in el.. nici macar asta nu a fost bun, ce sa mai mananc.. :))

21:07 - am zis ca merg sa-mi fac singura ceva dulce si bun sa mananc, daca altii nu se descurca.. am facut o 'Creme ole', dupa care evident a trebuit sa spal vasele.. am umplut vasul in care am facut'o cu apa calda.. dupa care am scapat linguri in apa, si ghiciti unde a zburat muuuuuuulta apa.. EXACT, PE BLUZA MEA GALBENA DE PIJAMA CU PINGUIN :| no na .. viata de cacat !

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments