Today

Pff o fost o zi ciudata:))

----Had some problems that needed time to think(astea or contribuit la mai multe "-"-uri)

+Am scapat la 11 de la scoala(la HCC nu se fac ore)

+Ne-am urcat azi pe bloc si am admirat privelistea (ella,paula,eu)

+++M-am intalnit cu Ioana (o fost o intalnire mai ciudata)

+Am fost la ziua lui Cristi unde o fost destul de fain

+Am ajuns acasa pilit si n-o zis mama nimic

-Am borat vreo juma de galeata


P.S. Ba azi am avut parte de o chestie foarte ciudata...meditatia si spiritualismul incep sa dea roade...despartindu-ma de Paula si de Ella am continuat drumul meu de antisocial...cand mi-am pus o dorinta...si a inceput sa bata si mai tare soarele...apoi am facut primul lucru care mi-a trecut prin cap...stiind unde esti am inceput sa alerg ca un bezmetic catre P. cu speranta ca o sa te gasesc...si daca nu... nu era sa fie...m-am intrebat vreo 2-3 min daca "sa vin sau nu"...si am vazut o masina cu numarul GDA asa ca am continuat sa fug...ma intalnesc la un moment dat cu Mertza...si o intreb "Da sau Nu?"...a raspuns "Nu!"...mi-am zis...ba...inseamna sa nu ma duc...da am continuat sa fug...si am fugit...no ideea e ca am tot fugit:)) si ma suna Knut...si vb cu el despre ce o sa faca azi...si te vad:|...am fost atat de uimit:))...o fost ciudat..."Divine Intervention" chiar daca nu cred in dumnezeu:))...dar o fost fain...mersi de toate momentele de genu...te iubesc adorabila mea mica...si daca nu va pasa de ce am scris...bravo voua...no hai pa...:tighthug:


P.P.S.:Ba is la ziua lui Cristi...e destul de fain...adica pot sa zic ca ne distram...desigur porcul de guineea cumparat de pretena-sa (vara-mea) e atractia principala...acuma ii facem cusca:))...Cristi cred ca o sa uite de Carmen in scurt timp si Jim(porcu') o sa fie nr. 1...ba am baut si eu azi...niste tuica si vin...da nimic...imi e cam cald...da in rest...sunt fresh...sper ca everyone has a great time:))...nu stiu ce sa mai zic...ai tare e porcu'...sa-mi bag de nu imi iau si eu:))...pe al meu o sa il cheme ProtoPorc Dac Shirac Citron:))...no talk later mates...C ya

Mike

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments