No hai si eu!

Serus lume! Ma cheama Mircea si m-am nascut intr'o seara de noiembrie 1993 cand era nush ce meci de fotbal important si mama intrase in travaliu , era gata sa ma fete, cand medicul ginecolog a zis ,,nu poti astepta pana dupa meci?"....... la care mama ,,NU!!!" si astfel doctoru' a adus un radio in camera de operatii si ascultand evolutia meciului m'a scos...creca deaia nu imi place fotbalu. Oricum daca e sa zic ceva despre mine ar fi ca: imi place muzica buna (in deosebi rock'ul \m/) imi plac oamenii cu care te poti simti bine cum is astia de pe blogu' lu oaie (da gang), imi place sa ies p'afara si sa pierd vremea cu pretenii, imi place vinul (pe calea lu' Bachus viata e mai frumoasa). I like to spend a lot of time daydreamig. Imi plac glumele bune si imi place sa ii fac pe altii sa rada, rasul este foarte important si ii fain sa razi.

O zi buna la tăţi!

Rock on! \m/

D.S.M.

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments