When even rock is too much

sooo, here am i. dupa o zi de vineri care o fost plina de +uri (great sexy green dress+ maj+ good music+ even better makeout= fantastic day) vine sambata asta in care numa chef de concerte n-am. sooo i'll blame it on andrei, care m-o frecat la cap sa ma duc:d asa ca am mers pana in space, am platit 12 lei cu care puteam face mult mai multe si mi-am torturat urechile cu 2 ore de ragete de animale salbatice castrate si sodomizate (aka industrial rock, daca inca nu v-ati dat seama=))) dupa asta m-am plimbat cu alexa p-afara vreo juma de ora sa mai iasa fumu' din noi dupa care am plecat acasa si-am dormit:d...visand ca-s in friends si beau o ciocolata calda din aia orgasmica si poate un shot de absinth (:D) si-o bat pe ioana la dartz si...of course, o zi de vineri nu chiar asa demult...


Ralulu

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments