Hey :D




În primul rând îmi cer scuze guys pentru întârzierea mea de a posta abea acuma aiurea'n tramvai un fel de about me,dar deja ma cunoasteti destul de bine.


Sunt o brioşă,mică şi îndesată,majoritatea îmi daţi impresia că vă par chiut si nevinovată şi de fiecare dată când vă fac observaţii îmi aduceţi aminte de tinereţea mea de care aţi aflat cu stupoare odată.
My favorite hobbys are:fotografia[sau sa va trag un bliţ în ochi la beţie/blănit/alte tabieturi depravate],cititul,knutty&rock n'roll.
Şiii urmează să mai aflu.

Ionela

Toodeloo!

posted under |

1 comments:

kNut said...

zank you :*

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments