A game

Life starts now.

I want to play a game... O anumita persoana mi'a zis de acest experiment : in fiecare zi ai parte de good stuff and bad stuff. Plus (+) o sa fie good stuff si minus (-) o sa fie bad stuff. Pune pe o lista plusurile si minusurile zilei tale iar apoi poti zice cu adevarat daca ai avut parte de o shitty day.

- azi am purtat pantaloni {aceasi pantaloni negrii}

-nu am facut nimic spectaculos la olimpiada la mate (era dragut sa fii facut) {da' nu am facut...}

-profesoara mea de franceza inca traieste { not for long }

-am stat 6 ore in scoala { hate pupincuristi - oamnei carora le place sa ofere chestii profesorilor de dragu' de a se uita mai cute la banca lor}

+ I got a hug from Alle

+ I got a hug from Mitubisi

+ I got a hug from Ella

+ I got a hug from Merti

- I don't remember gettin' a hug from Paula {Polly daca citesti vreau sa purtam o conversatie ca de la femeie la femeie}

+ I got a hug from Ionela!

+ Am pupat o bucata de hartie { defapt 3 , primele 2 nu erau prea good kissers} {Dragobete stuff}

- am uitat sa pun apa la o floare si e aproape moarta

+ am pus apa la floare... {noroc cu aceasta lista}

- ma doare gatu

+ I have tantum :>

Si astfel ziua mea nu a fost un dezastru complet...fiind abia 7 fara un sfert...I have time to do stupid stuff. Thanks for readin' si ...am facut aceasta lista doar sa va arat ca nu toti avem o viata perfecta... Minusurile/plusurile mele par banale, da' nu sunt. Fiecare are un acel ceva care il face special si ii da un alt sens. Inutil sa te apuci de interpretat pt ca eu sunt o persoana foarte complexa :>{si complexata :)) }

Am tacut :D Shorty.

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments