My room

Camera mea nu e foarte mare...are o lumina indigo/mov inchis. Am un pat (dreptunghiular, are baldachin, e de o singura persoana dar incap si doua :> ) situat pe colt vis-a-vis de intrarea in camera. Pe peretele de langa intrare si pe care este si capul patului se afla o biblioteca plina cu carti. in cealalta parte a camerei, pe peretele pe care e si patul se afla o canapea, iar langa ea o lampa cu lumina indigo. Vis-a-vis de canapea (pe la jumatea camerei) se afla un televizor imens (o plasma de-aia mare si faina). Pe pereti sunt situate lampi cu lumina indigo (cam 2 pe fiecare perete). Camera este destul de mica, pentru a-mi da un sentiment de siguranta.


Acest exercitiu stimuleaza glanda pineala. E bine sa ai un loc de unde sa iti iei "sfaturi". Gen biblioteca pe care o am eu. Incercati. Cand sunteti singuri/va plictisiti dati o vizita camerei. Cititi ceva, relaxati-va. Puteti face ce vreti.

Mike

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Well hello

Pai ba...deci cum sa va zic...asta e un Glob...da?...no pai aici scriem noi...ce vrem...n-o sa va intampin foarte siropos...pentru ca nu-s genu...nu suntEM genul...asa...deci aici gasesti tot felu de chestii...you can read...verifica si "Home" si "About us"...in rest ce sa zic...keep it up...si nu fa sex cu strainii...daca urmeaza sa ii cunosti ulterior...nu se pune...no...pa:))

Music

Just some music for our reader's ears:

    Admin Stuff

    Enter your username and password to enter your Blogger Dasboard



Recent Comments