Am avut un film ca-m mers la Sibiu

...A doua zi m-am trezit cu poze.

Se facea ca intr-o joi de inceput de februarie m-am trezit la 5 dimineata, mi-am facut bagajul si am plecat la Sibiu. Dupa un lung drum pe calea ferata, 3 ore petrecute intr-un tren ca toate trenurile romanesti: infect si mizer, am ajuns in aceasta capitala culturala romaneasca. Aerul diferit, atmosfera scoasa din zilele posomorate de primavara au intregit peisajul orasului impanzit de turisti.

La orele 10 ale diminetii, o gloata de adolescenti, nu mai putini de 10, se plimba pe strazile deja aglomerate ale orasului medieval. Infometati si nerabdatori, tinerii fac prima oprire la Hot Factory, insa norocul nu le surade, restaurantul de mancaruri picante fiind inchis. Drumul lor se continua pana la Fat Momma unde cei 10 isi iau masa de dimineata.

Alimentati si hotarati sa petreaca cea mai frumoasa zi dintr-o vacanta mult prea scurta, tinerii se indreapta cu pas grabit spre Piata Mare de unde se indreapta spre Muzeul Bruckenthal. Delectarea cu arta flamanda timp indelungat a trezit in turistii nostri pofta de plimbare asa ca, o data incheiata vizita in celebrul muzeu, au colindat cele 2 piete ale Sibiului.

Urmatorul pas a fost mersul la cumparaturi, ca doar nu era sa ajunga in Sibiu si sa nu dea macar cu un ochi in Complexul Promenada, nu era de bun gust:)). Asadar baietii si fetele, dar mai ales fetele, au luat la pas magazinele aflate in complexul mentionat.

Masa la KFX si mersul ilegal cu autobuzul [nu au avut de unde sa ia bilete:|] au fost evenimentele care au pus capat plimbatului prin oras. In gara asteptarea trenului a fost preintampinata de saritul corzii si cumparatul de provizii pentru drum.

Intoarcerea de la Sibiu a fost una memorabila pentru fiecare dintre pasagerii vagonului adolescentilor. Spre alungarea plictiselii, Shorty propune un joc destul de ciudat la prima vedere: fiecare spune primul cuvant care ii vine in minte si se formeaza propozitii care sa compuna intr-un final un eseu. Rezultatul acestui joc va fi postat si el sa nu radem doar noi. O alta faza draguta s-a petrecut cand jocul "mima" intra in moarte clinica pana cand cineva s-a simtit nevoit sa ii dea lui Knut sa mimeze pe vestitul personaj "Pedobear". Nu va povestesc hohotele de ras care au izbucnit din imitatia lui Adi.

A naibii sa fiu ca parca am fost si eu acolo. Si nu cred c-a fost vreun trip:)).